„zdrovo” partnerem wydania albumu „50 przepisów na jajka”

Marka polskich jaj „zdrovo”, należąca do lidera w produkcji jaj konsumpcyjnych w Polsce, firmy „Fermy Drobiu Woźniak”, współpracę z blogerką kulinarną, Moniką Ruszkowską.

Autorka, znana z bloga www.ekuchareczka.pl , napisała książkę „50 przepisów na jajka”. Album został atrakcyjnie wydany. Przepisy z wielu stron świata, sztywna okładka, duży format oraz niezwykle apetyczne fotografie sprawiają, że jaja stają się odkrytym na nowo i pożądanym składnikiem urozmaicającym codzienne menu.

Jajka są doskonałym źródłem witaminy D i dobrze przyswajalnego białka oraz wielu mikroelementów. Badania naukowe wykazują, że jajka są ważnym składnikiem zdrowego i wartościowego pożywienia każdego człowieka. Szczególnie ważne są w diecie dzieci i
młodzieży. W strategii „Ferm Drobiu Woźniak” i marki „zdrovo” edukacja i promocja zdrowego odżywiania odgrywają istotną rolę. Dlatego książka jest ważnym medium, wykorzystywanym w komunikacji firmy.

Fermy Drobiu Woźniak to jeden z największych producentów jaj konsumpcyjnych w Europie i lider w Polsce. Firma istnieje od 1986 r. Posiada w pełni zintegrowany system produkcji jaj konsumpcyjnych w cyklu zamkniętym, certyfikowany według m. in. BRC Global Standard for Food Safety, IFS Foods oraz autorskiego systemu bezpieczeństwa żywności EGGIDA. Firma dysponuje własnym systemem produkcji pasz i flotą ponad 250 pojazdów ciężarowych o normach emisji EURO 5 i EURO 6.

„Fermy Drobiu Woźniak” zostały dwukrotnie wyróżnione Złotym Laurem Konsumenta, Złotym Godłem Konsumenckiego Lidera Jakości oraz Orłem Eksportu województwa wielkopolskiego. Nowo wprowadzona marka „zdrovo” otrzymała wyróżnienie Konsumencki
Lider Jakości – Debiut 2018. Siedziba przedsiębiorstwa znajduje się w Żylicach nieopodal Rawicza.

 

 

Proces współpracy koordynuje „Hanami Communications”, agencja public relations Jerzego Ciszewskiego. 

Wspomaga portal:

www.publicrelations.pl